Door Suzanne Stoop-Aszink op 9 februari 2016

Nelleke

Zaterdag ontvingen we het droevige bericht dat Nelleke van der Klis is overleden. Onze gedachten gaan uit naar haar man en kinderen, haar familie en vrienden.

We hebben Nelleke leren kennen als een rustige en krachtige vrouw met een groot sociaal rechtvaardig hart. Als raadslid van het CDA stond ze dichtbij de mensen en was ze zeer actief en betrokken. In haar werk als raadslid besteedde ze veel aandacht en tijd aan haar betogen. Daarin wist ze ons steeds weer te inspireren. Ze was een vrouw die kon verbinden. Ze sprak nooit een onvertogen woord, maar behandelde iedereen oprecht respectvol.
We zullen haar missen.

Suzanne Stoop-Aszink

Suzanne Stoop-Aszink is in 2009 de vorige fractie komen versterken als burgerraadslid. In maart 2010 is zij gekozen als raadslid. Met een boel ambitie is zij begonnen aan haar politieke carrière. Hoewel het niet altijd makkelijk is om in de oppositie dingen voor elkaar te krijgen heeft ze zeker niet stilgezeten. Via haar netwerk als

Meer over Suzanne Stoop-Aszink