24 augustus 2021

Schrijf mee aan ons verkiezingsprogramma!

In maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen. De voorbereidingen zijn volop aan de gang. De PvdA nodigt inwoners uit om mee te schrijven aan het verkiezingsprogramma. Natuurlijk werken we ook zelf aan het programma. We willen op verschillende manieren de inbreng ophalen uit de samenleving.

Heeft u een goed idee voor onze gemeente dan horen we dat graag. Swifterbant, Biddinghuizen, Dronten, Ketelhaven en het buitengebied… Doe mee en laat je horen!

Tot 28 september kunt u via de link op onze site uw idee opsturen. Als u wilt, nemen we contact met u op om te laten weten wat we met uw suggestie doen. Voor 4 oktober streven we naar een concept-verkiezingsprogramma. Uiteindelijk zullen onze leden van de afdeling PvdA Dronten het verkiezingsprogramma vaststellen.

Ons programma bestaat uit drie thema’s: Werk, Wonen en Welzijn. Twijfelt u in welk thema uw idee past, kies dan voor de optie ‘overige’.