Door Suzanne Stoop-Aszink op 22 juni 2013

Rozenactie met Tweede kamerlid Roelof van Laar

Het weer was zeer wisselvallig, maar dat weerhield ons er niet van om de straat op te gaan en mensen te vragen hoe het leven in Dronten hen bevalt. De gesprekken leverde een mooi resultaat op. Tweede kamerlid Roelof van Laar deelde rozen uit aan voorbijgangers en luisterde naar de gesprekken.

??????????????????????

We hebben vandaag veel jongeren gesproken en ze stelden terechte vragen. Er is hier niet veel te doen voor 16 – 18 jarige en hoe is dat straks als de alcoholleeftijd omhoog gaat van 16 naar 18 jaar? Ze missen ook ontmoetingsplekken in de wijken. Waarop Roelof een goed idee influisterde wat we zeker gaan onderzoeken: de buurthuiskamer.

Wordt vervolgd.

Suzanne Stoop-Aszink

Nr. 1 op de kandidatenlijst: Lijsttrekker Suzanne Stoop-Aszink is in 2009 de vorige fractie komen versterken als burgerraadslid. In maart 2010 is zij gekozen als raadslid. Met een boel ambitie is zij begonnen aan haar politieke carrière. Hoewel het niet altijd makkelijk is om in de oppositie dingen voor elkaar te krijgen heeft ze zeker

Meer over Suzanne Stoop-Aszink