Onverminderd bereikbaar

22 april 2020

Beste Drontenaar,

Het is een moeilijke tijd. Het coronavirus verandert ons dagelijks leven ingrijpend. Juist in deze tijd – waarin we behoefte hebben aan sociaal contact – wordt dit door het virus ingeperkt. Wij beseffen ons dat dit voor iedereen voor een onprettige situatie zorgt. Wij leven met u mee en wensen u veel kracht en sterkte toe.

Tegelijkertijd zien we ook in dat wij de maatregelen die de overheid treft, moeten respecteren en opvolgen. Houd dit vooral vol, hoe moeilijk dit ook is. Dit is het beste om zo snel mogelijk toe te werken naar een ‘normale’ samenleving. Elke inwoner van Dronten levert door middel van zijn of haar inspanning om zich aan de opgelegde maatregelen te houden een uitzonderlijke prestatie. Wij danken u hiervoor en moedigen mooie initiatieven – die worden opgezet om een ander een hart onder de riem te steken – van harte aan!

Ook voor de lokale democratie is dit een tijd van grote aanpassingen. Onze fractievergaderingen vinden online plaats; raadsvergadering worden alleen gehouden door de fractievoorzitters en een hoop informatieve, raadgevende avonden zijn afgelast. Desalniettemin zorgen wij ervoor dat er op een zo passelijk mogelijke manier invulling wordt gegeven aan het politieke proces.

Wij lijken misschien minder goed bereikbaar, maar wij staan altijd open voor uw voorstellen, meningen en noemt u het maar op. Voor zaken met betrekking tot ons bestuur kunt u het beste uw inbreng mailen naar onze secretaris ([email protected]). Ook onze fractie is uiteraard onverminderd bereikbaar. Mail hiervoor onze fractieassistent ([email protected]).

Let op uzelf en op elkaar.

Hartelijke groet,

Bestuur en fractie PvdA Dronten