6 juli 2017

Pizza-sessie om politiek talent te vinden

In maart 2018 gaat Dronten naar de stembus om een nieuwe gemeenteraad te kiezen. De lokale afdeling van de PvdA gaat op originele wijze op zoek naar politieke talenten die graag hun steentje willen bijdragen aan een beter en sociaal-democratischer Dronten.

“Tijdens een pizza-sessie kunnen geïnteresseerden op een informele manier kennis maken met de PvdA en met onze fractie en bestuur. We hebben de afgelopen jaren duidelijk het verschil kunnen maken op het gebied van armoede en zeker ook op het gebied van de zorg voor kinderen die dat nodig hebben.

Door samen te eten en te praten over de ideeën van ons en uiteraard ook van de belangstellenden, hopen we nieuwe talenten te vinden die zich de komende jaren actief voor de PvdA willen inzetten” Suzanne Stoop, fractievoorzitter van de PvdA Dronten legt uit dat iedereen naar de pizza-sessie kan komen.

“We staan open voor mensen die vanuit de gedachten van de PvdA willen werken aan onze mooie gemeente. Je hart moet bij de inwoners van Dronten liggen. Of je nou jong of oud bent, of lang of kort in onze gemeente woont, als jij politieke ambities hebt, je voelt je thuis bij de PvdA en je wil op de lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen, dan kun je je melden.

Zin in pizza en politiek? Meld je aan voor de pizzasessie op woensdag 19 juli door een mailtje te sturen aan [email protected] voor 10 juli 2017.

Weet je het al zeker? Schrijf dan een korte motivering waarom jij graag de politiek in wilt en waarom juist voor de PvdA aan [email protected]. Je reactie moet
uiterlijk 1 september bij ons binnen zijn.

Waar ben je naar op zoek?